E.Leclerc w Polsce

E.Leclerc działa na polskim rynku od 1995 roku gdy otwarto pierwszy sklep pod szyldem marki, na warszawskim Ursynowie. Obecnie grupę tworzą 43 sklepy wielobranżowe znajdujące się w 38 miastach na terenie 14 województw oraz 24 stacje benzynowe. Do grupy należą hipermarkety, supermarkety, centra handlowe oraz placówki w formacie Express, które zatrudniają ponad 5000 pracowników. Sklepy E. Leclerc prowadzą także sprzedaż produktów w kanale online. Dzięki łączeniu kilku formatów i szerokiej ofercie produktów, marka E. Leclerc odpowiada na różnorodne potrzeby klientów.


E.Leclerc to grupa przedsiębiorców, którzy w sposób niezależny zarządzają własnymi firmami. Dzięki temu prowadzone przez nich sklepy łatwiej i szybciej reagują na potrzeby lokalnych rynków, przystosowując się do wymagań klientów. Śledząc również misje zakupowe Polaków marka dostarcza klientom ofertę najlepszych polskich produktów.

Aktualności

Informujemy, że centrale i sklepy grupy E.Leclerc we Francji, nie kontaktują się bezpośrednio z dostawcami w Polsce w celu nawiązania współpracy handlowej. Współpraca taka odbywa się za pośrednictwem centrali logistycznej lub centrali handlowej E.Leclerc Polska.

W związku z powyższym przestrzegamy, że wszelkie bezpośrednie próby kontaktu podmiotów zagranicznych w celu nawiązania współpracy mogą być próbą oszustwa i kradzieży tożsamości.

Targi E.Leclerc

Targi E.Leclerc organizowane są w Polsce od 2015 roku. Są one dedykowane prezesom, dyrektorom oraz kupcom. To coroczna okazja do zapoznania się z ofertą handlową wystawców. Jest to także platforma wymiany wiedzy o najnowszych zjawiskach na rynku handlowym oraz trendach konsumenckich.

Grono dostawców, którzy biorą udział w tej imprezie stale się powiększa i w 2022 r. liczyło ponad 200 firm z całej Polski.

Podczas obu dni targowych odbywają się panele eksperckie, podczas których swoje wystąpienia prezentuje agencja badawcza Nielsen. Przedstawiała ona m.in. wyniki badań optymizmu konsumenckiego wśród głównych grup klientów, a także prognozy zmian w tym sektorze, biorące pod uwagę panujące mody i zmianę pokoleniową.